Lite sjuk

är jag men jobbar på ändå. Hoppas på att det går över snart. Tror Milo smittat mig med förkylning. Annars mår vi bra, hade en underbar helg med en massa bröllopsplanering. Vi har äntligen börjat bestämma en massa o det blir inte riktigt so mvi först trodde, men spännande och superbra. Vill inte visa nu utan det får bli en överraskning. David lagar pannkakor nu och jag ska äta soppa. Sen kommer ju 4 bröllop som e mitt favvoprogram just nu!Har laddat över massa bilder från min ajfåune (Iphone)hihi...kramkram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Herre gud vilken söt unge den där Milo

kramar Susanne

2011-05-25 @ 11:22:45
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com