Aloha

Hej hej!
Det regnar ute...mysigt. Jag håller på att städa garderoben o leta fram alla sommarkläder...trodde att ingenting skulle passa men det var helt fel. Sen i feb/mars har jag ju tränat och tänkt på vikten lite mer...vilket har resulterat i 4 kg´s viktminskning=) Så nu e jag nere på inskrivningsvikten (gravid vecka 12), vilket känns så skönt!
Vill ändå försöka gå ner ca 5 kg till så jag kommer i mina gamla jeans och jobbarkläder. Det finns ju gym på hotellet så min plan e att ta ett pass varje morgon så jag kan njuta av allt gott utan att ha dåligt samvete. Borde ju inte va några problem eftersom kära Milo väcker oss kl 5 på morgonen...så det e ju bara att klä på sig o träna, lr hur! Ska även försöka ta en löprunda på stranden och simma i poolen (det gjorde jag oftast på morgonen när vi bodde på hawaii - perfekt sätt att starta dagen på) jaja nu ska jag inte säga för mycket men detta e mina planer i allafall. Pratade precis med solresor och de sa att de inte ställt in några resor på 2 veckor (askmolnet) så vi hoppas att vi kommer iväg utan problem...i så fall skulle vi få pengarna tillbaka!



Aloha mina vänner  

Kommentarer
Postat av: Minna

Hej!

Det fanns ingen Qashqai+2 inne för killen som kör den var ledig=( Dåligt va? Men vi var och kollade på en Hyundai ix35 oxå. Det bagaget kändes dock litet...Jag kollade upp lastvolymen på Volvo v70 och Qashqai+2 och det skiljde bara 50 liter. Jag hoppas att du tänker på vanliga Qashqai=P

2010-05-12 @ 10:40:37
URL: http://minnajocke.blogg.se/
Postat av: Minna

Ja just det! Madrassen=) Kan vi komma imorgon??

2010-05-12 @ 10:41:29
URL: http://minnajocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com