Tjockis o Bebisträff o fredagsmys

Idag har Milo o Jag och Josse o Noah varit in Ryderbäck och träffat våra vänner från familjeliv.se. VI fikade och mös i trädgården:



Josse o Jag körde en bil vilket betydde att vi bara fick med en vagn, pojkarna fick därför dela vagn, urgulligt:



På vägen hem stannade vi på Max o käkade och nu på kvällen blev det pizza från prego, hmm det där med att vara nyttig är visst svårt. Nu kollar vi på film och jag ska snart få massage=)

Puss

ps. Jag älskar Milo + David

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är för gulligt att se sina små barnbarn ligga i samma vagn. Det kan de dock bara en kort tid till eftersom de växer så det knakar.

Kram från mormor

2009-07-20 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com