Mål och lopp

Hola!

Dom senaste dagarna har jag funderat mycket på målbilder. Jag är ju snart färdig med min master in mental training. Något har hänt, polletten har trillat ner. Jag lät min kreativa sida ta plats och hux flux blev mina mål för 2016 helt annorlunda. Galet läskiga, energifyllda men uppnåeliga. Sånt jag alltid velat men inte trott att jag klarar av. Så nu vill jag uppmana dig att också fundera på vad du har för målbilder. Låt inte livet gå utan att du lever fullt ut, det finns ett ordspråk som heter ”Vissa dör när dom är 40 år men begravs när dom är 80”….Alltså sluta inte att utvecklas och leva, låt inte alla dagar se likadan ut utan tro på att allt är möjligt och integrera dessa målbilder i ditt undermedvetna.

Så några av mina mål för 2016 är: Tjejklassikern: börjar med Vätternrundan den 11 juni! Följt av Vandbrosimmet den 10 juli och sen Lidingöloppet den 25 sept!

Önskar en fab dag!

Kram  

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com