I just woke up

Ok lite uppdatering. Mår inte helt bra just nu…tror dock att det är nån förkylning på gång för det här kände jag redan igårkväll.

Jag fryser och är tjock i halsen och har huvudvärk (kan bero på att jag inte druckit kaffe idag).

Dagen har sett ut så här: Vi vaknade ca 5,30 och drack varmt vatten, gjorde iordning mig och drack sedan varmt vatten med citron. Kom till jobbet strax före 8 och då drack jag en liter grön smoothie som bestod av en hel annans, spenat, vetegräs, banan, kiwi, apelsin och citron. Tog en 15 min promenad i solen. Sen har jag varvat örtte med att ayurvediskt ph-sänkade te och väntar ivrigt på att det ska bli dags för min lunchsmoothie.

Fortsättning följer, 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com