Detox

Hej!

NU blev jag inspirerad att dra igång en ny detox. Det är riktigt tufft att ta bort allting på en gång. Tuffast är nog kaffet. Fast jag känner mig redo och vill absolut ta eget ansvar istället för att vara ett offer för omständigheterna.

Jag känner att min kropp behöver bli mer basisk och det som jag tänker göra den här gången är en 7 dagars detox som ser ut så här:

Vaknar ca kl 5, dricker varmt vatten och göra yoga. Lite senare blir det färskpressad citron i varmt vatten och sen iväg till jobbet. Grön fruskostsmoothie kl 09, örtte och promenad. Kl 12 dags för en ny smoothie och promenad. Örtte fram till 15, då en liten juice eller smoothie. Vid 18 tiden äter jag en lättare rawfoodmiddag och sen bara vatten fram till jag ska lägga mig. Mycket meditation, yoga och promenader.

Ha en fin dag och säg till om du är suger på att hänga på=)


Kram    


Kommentarer
Postat av: Margit

JAG ÄR!!!!!

2016-03-14 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com