Sjukhuset

Hej! 
Va trist namn egentligen, sjukhuset...dit vill man ju verkligen inte gå...skulle hetat bli friskhuset istället. Nu har vi i alla fall varit här på barnavdelningen i snart 7 h. Elli har varit magsjuk hela helgen o blivit uttorkad. 
Stackars Elli. Han är så duktig. Det börjar bli bättre så jag hoppas vi får åka hem vid 20 tiden. David var här till en början, köpte nyttig fika:
När elli fick dropp åkte David hem för att ta hand om Milo och Kenzo. 
Jag har haft Ida här som jobbar som syrra på avdelningen brevid och sen har jag mest pluggat. Elli har sovit och hållt min hand. 
Nu hoppas jag att han blir frisk och att allt blir som vanligt igen. 
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars liten ♡ Hoppas han piggnar till fort ~ kramar Jenny

2016-04-03 @ 20:43:11
Postat av: Erica

Usch, stackare! Hoppas jam är på fötter igen! <3

2016-04-05 @ 10:43:02
URL: http://ericamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com