Milo 5 år

Hej!
Det var länge sen jag bloggade, vill hinna med...men tyvärr blir det inte så.
Vet inte var jag ska börja, men vill absolut visa er när Milo fyllde 5 år. Barnkalas och vuxenkalas på en helg...fullrulle men oj så skoj det var att få fira vår älskade Milo!
Blev lite panik då vi insåg att folk började droppa in 1 h för tidigt, tills vi insåg att de inte var tidiga alls, jag trodde kalaset började 14 men det var visst klockan 13. Tur att vi var ute i god tid och var så gott som klara när alla kom...pust 
 
 
 
Milo hade själv valt tårtan som jag gjorde=) Blev riktigt nöjd med den. 
 
Den 1/6 väckte vi Milo med frukost och sång =)
 
 
 
 
Tripp Trapp Trull...som killarna älskar sin pappa (& mamma).
 
Inser hur skoj det är att har minnen sparade på det här sättet, så nu ska jag bli bättre på att dokumentera. Nästa inlägg får handla om Nois födelsedag...och sen blir det alla semesterbilder. 
 
Kram så länge
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com