Länge sen

Hej på er!
Har fått lite behövd egentid idag. Känner mig så stressad att hinna allt på så kort tid. Har mycket plugg att ta igen. En viktig sa som jag vill lära mig är att ta en sak i taget. Ofta så göra jag många saker samtidigt och inget blir klart. Tömmer disken o pratar i telefonen, gör kaffe och kokar gröt, städar och tvättar och fixar...blää vad stressigt. Men hur som haver så är det dags för en ändring. Jag blir dessutom så förvirrad och glömmer en massa...
 
 
 
En bild från i somras, länge sen nu ju!
 
Köpte nya POP vantar till Elli, tycker det är så svårt med vinterkläder. 
 
TUMVANTAR
 
Tänkte även köpa denna mössa till pojkarna:
 
BALACLAVA
 
Behövligt när den kalla vintern kommer!
 
Kram
 

Kommentarer
Postat av: moncan

det va ett tag sen sist. glad att du tog dej tid att skriva! annu gladare att det va ett arligt o fint inlagg. mera likadana tack!!! nar du irrar omkring o kanner dej vilsen sa kan du gladja dej at att jag irrar omkring pa samma pinne hernere i sodern. tihihi. skamt osido...saknar dej...tid o snacka imorrnkvall? loggar pa nar jag lagt dom sma liven :-)

2013-11-03 @ 23:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com