Grönt e skönt

Imorgon tror jag att jag ska göra slag i saken, jag ska göra mig en grön skön smoothie. Josse har inspirerat mig och nu känns det som tiden är inne. Blir en spenatdrink imorgon. Ska åka o storhandla själv och tänkte handla fina ekologiska vegetariska råvaror för veckan.
 
Annars har jag lämnat in min telefon på service, gissa om det känns som om jag fått livet tillbaka. Ingen mer popcornhjärna som väntar på nästa klick på telefonen. Nu har jag tid att slappna av på ett annat sätt.
 
Vi bakar pizza och ikväll blir det mello. Inga planer för imorgon direkt vilket känns skönt.
 
Trevlig kväll, kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com