Besök

Hej på er!
Sitter lite utmattad i soffan och ska snart sova. Greys började precis, var länge sen jag såg det så det blir nog att hoppa i bingen istället. Idag hade jag hela findusgänget här på frukostdejt! Elli var ju sjuk, dock ingen feber, men ögoninflammation och lite gnällig. Han sov dock igenom besök...De hade med frulle och vi fick fina presenter, så mysigt det var att ses. 10 härliga tjejer som kom med härig energi, vilken tur jag har som har så fina människor i mitt liv.
Elli sover inte så bra nu när han e sjuk, vaknar typ flera ggr per natt och det är jag inte van vid. Hoppas natten blir bättre och att han snart blir frisk. Så jobbigt när barnen är sjuka.
Ok ha en fin kväll, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com