Pluggilajna

Heeej!
Sitter med godisskålen framför mig, David nattar Milo o vi ska snart kolla på film som David hyrt. Jag ska dock skriva klart mitt paper innan. Superkul e det och jag får ju passa på att skriva när barnen lagt sig. Elliot följer sin mat och sovklocka galant...som han gjort sen han föddes...så sover han från ca klockan 20.00-07.00. Ungefär...ge o ta på nån timme. Ammar ibland 1-2 ggr per natt men det händer ofta att han sover hela natten.
Annars har det varit en bra dag idag...myst med barnen hela dagen och fixat o donat som vanligt här hemma. Jag o Milo har hittat på en ny lek. Vi spelar klassisk musik och blundar...så sitter vi på en varsin stol och lever oss in i musiken och spelar de instrumenten som hörs i låten, typ fiol eller piano...han tycker det är jättekul...ja me för den delen.
 
Ok nu måste jag pluggilajna...
 
Bilder på en lite Elli Belli Bus..

Kommentarer
Postat av: Ida

Jenny au naturell ;) fina ni är!

2013-02-24 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com