Hej...

Har visst fått några nya läsare, ursäkta att jag är så dålig på att skriva, men har ganska fullt upp med livet lixom. Idag har vi varit o fixt pass till oss, drar ju snart till storesyrran i England, sen blir det ju Josse i augusti. Milo älskade polishuset och alla poliser o bilar. Sen drog vi till babyland och sen vidare till Nicka o Micke på en fika. Ikväll kom Mimmi o Rickard på besök och nu e det plugg och lite fix som gäller.
 
Tänkte lägga in lite bilder, men det funkar visst inte.
 
Förresten så har jag visst gått ner till 62 kg, tack vare vegetariska kosten och de gröna drinkarna. Vägde ca 67 när vi började dricka drinkarna för 6 veckor sedan. Innan jag blev prego vägde jag ca 57 kg. Bantar absolut inte. Så fort värmen kommer ska jag börja löpträna tänkte jag...
 
Kram på er
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena W

Styrketrän tre gånger så mycket som du springer! Jätteviktigt efter graviditet...om inte annat ;) Kram!

2013-04-18 @ 16:35:19
Postat av: Minna

Jag har börjat med veggomaten men inte med drinkarna. Står dock i startgroparna och har lett reda på dan-the-man-w/t-the-master-plan och ska kolla in lite youtubeklipp!! Sen måste vi nog boka in en träff så att du kan informera mig lite bättre om drinkarna och så att vi får träffa mini! Just nu har Mayla vattkoppor så (om du inte vill ha det förstås) vi får vänta nån vecka iaf:-) (som att vi brukar fä till det på kortare tid;-P)

Kram kram

2013-04-27 @ 23:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com