Uppe i ottan

Yes då var det söndag och jag vaknade vid 6...de andra snarkar på...till och med kenzo är för trött för att komma med mig ner. Jag har ätit frulle och softat framför tv.n SKa fortsätta med mitt gravidalbum. Skriver dagbok och tar bilder för varje vecka och scrappar i en fin bok som lillebror ska få. Har kommit till vecka 18 så nu är det dags att framkalla bilder igen. Är ju i vecka 33 nu. Som vi längtar efter lillebror. Köpte ett par Uggs till honom igår. 3-6 månader...så söta. Tror vi måste köpa ett par till Milo också!
 
 
Igår var vi hos Miranda och Philip och hade det trevligt, de bjöd på mat och sen hyrde vi film hemma med Carran. Idag är det riktigt mysigt väder, regnet piskar på rutorna och det blåser storm nästan. Jag tänkte pyssla här hemma och laga en fin söndagsmiddag med äppelpaj till efterrätt. Blir det uppehåll ska jag ta med mig Carran o David o Milo ut och jobba lite i trädgården. Vi behöver såga av lite grenar och kratta äpplen. Vill även passa på att sätta lök inför våren.
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: susanne

Blev det något trädgårdsarbete?
Söta UGGs lillebror skall få!
Ha en fin måndag och njut av solen.
kramar från mamma

2012-09-24 @ 09:58:26
URL: http://margitohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com