Allt är möjligt...alltid

Nu vill jag dela med mig av  något oerhört viktigt till er mina bloggläsare...
Trots hinder och problem som vi ibland stöter på ska vi inte låta oss nedslås av detta. Det finns andledningar till varför saker och ting händer. Det är viktigt att inte bara titta på när livet inträffar utan ta kommandot och själv styra sig mot de mål man vill uppnå. Målsättning är oerhört viktigt och kan ta oss mot oanade höjder. Jag använder mig av målprogrameringar dagligen och är så tacksam över allt jag får och får uppleva. Jag vill dela med mig av ett klipp från OS i Salt Lake City...spana in den siste killen...
 
 
Allt är möjligt Alltid, sätt mål och sträva mot toppen! Det är det här som är livet, motivationen att nå sina mål, att få uppleva lyckan att lyckas. Även om det gäller att få barnen i säng på kvällen, få sitt drömjobb, sin drömman eller komma i sin livs form.
 
Kram o kämpa på (som en vis kvinna ofta säger till mig)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack for allt fint och klokt du delar med dig. Dina ord vet vart de hor hemma helt enkelt. Jag suger at mig av all din visdom syrran! Cool video fran OS forresten. Sag faktiskt just detta sjalv med ingen mindre an farsan nar han levde. Riktigt haftigt. Puss och kram till dig fina du

2012-09-12 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com