Oktobers första dag

Hej på dej!
Pustar ut i soffan efter en härlig höstdag. Storhandling och en massa plugg...blev precis avbruten av ett samtal in till Carran...jag ringde för att berätta att hennes tvätt var klar, maskinen pep. Asså det är faktiskt så skoj att bo i kollektiv. Aldrig ensam och alltid sällskap eller hjälp. Huset är så stort så behöver man privacy så finns det många rum att gömma sig i...Jag är faktiskt väldigt lyckligt lottad som får den här möjligheten, ingenting varar ju förevigt.
I eftermiddags var Romina här med lite paket till Milo, vi fikade kaffe o bullar och bara umgicks. Ikväll har jag lagat egen gulaschsoppa, Veronika och Johannes kom på middag och till efterrätt blev det äppelpaj. De var ute o plockade äpplen av våra egna träd, helt underbart.
 
 
I lördags så städade jag ut Milos garderob, gjorde plats för en massa nytt inför höst och vintersäsongen. Milo ville såklart hjälpa till...
 
 
Har vinterskor kvar, samt vinterjacka och byxor. Har köpt höstjacka, vinteroverall och mössor. A just ja, vantar oxå.
 
Milo cyklade en sväng utanför huset o vi funderar på att ta bort stödhjulen, nu är det dax att lära sig cykla själv tror jag!
 
 
På kvällen var jag bortbjuden på tjejfest hos Malin i Rydebäck. Hon bjöd på en fantastisk god middag och efterrätt och vi hade mycket trevligt, tack söta=)
 
 
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: moncan

fina foton pa dej nar du sitter o kor antar jag? jattefina. ha det toppen sis o hor av dej nan dag nar du har tid :-)

2012-10-01 @ 23:56:21
Postat av: susanne

Man kan faktiskt inte tro att du snart skall föda. Har aldrig sett fräschare mamma i nionde månaden.
kram från mamma

2012-10-02 @ 22:01:46
URL: http://margitohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com