BB-väskan

Är packad, förlossningsbrevet skrivet och kameran laddad...nu väntar vi faktiskt på lillebror på riktigt. Det är dags nu tycker mammi o pappi...Har börjat få riktigt kraftig huvudvärk o ska till barnmorskan på måndag och kolla upp detta.   ..
 
Imorgon ska vi hämta syskonvagnen vi köpt, blev en urban jungle med en massa fina tillbehör såsom regnskydd, cupholder, åkpåse, ståbräda och liggkorg. Är så glad för att ha det fixat. Har en ambition att gå till dagis med barnen och kenzo så då krävs en bra vagn ju. Speciellt på eftermiddagarna när Milo är trött...+ att Kenzo ändå måste ut. 
 
De senaste dagarna har jag så ont så jag gråter...jobbigt men jag vet ju vad kroppen förbereder sig att göra. Tränar mycket mentalt men kan såklart ändå undra hur jag ska klara av så mycket smärta. Det är bortom min kontroll...bara att följa med vågen och ta emot det som kommer. 
 
Förra veckan var vi i Malmö en sväng, Mimmi följde oxå med=)

:
 
 
Det resulterade i att David fick jobbet han var på intervju för...verkligen perfekt tajming och bra jobbat älskling!
 
 
Grattis tokDavid=)
 
Nu kommer så mycket bättre på 4:an...kramkram

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis David!!!;);) så bra jobbat! Snart kommer babyn;) tänker på er..... Puss

2012-10-28 @ 11:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com