Välkommen till världen; Elliot Elis Oskar!

Gomorron!
Oj vad det har hänt mycket sen jag skrev sist. Som säkert dom flesta vet har ju lillebror kommit till världen och vi är så otroligt tacksamma och lyckliga över att allt gick bra och att våra liv har berikats med en underbar Elliot Elis Oskar! Han är en liten Milokopia, både till utseendet och humöret. Äter och sover och gosar. Jag känner en sån lycka att jag vill gråta och gråter gör jag mycket. Det är ju stor omställning och man är ju väldigt känslig efter allt man gått igenom. Trots all smärta så skulle jag kunna göra det 1000 gånger om...njuter av att vara i min/vår bubbla så länge det går. Vill knappt lämna huset, var på en kort prommis igår som en hel familj, inklusive Kenzo, det gick jättebra och det känns skönt att kunna vara sig själv igen.
 
Nu ska jag vila lite, kommer att lägga ut bilder och dela med mig av förlossningen lite senare.
 
 
All kärlek!
 
 

Kommentarer
Postat av: jenny westberg

Välkommen Elliot ♥

2012-11-14 @ 11:06:03
Postat av: susanne

Tack underbara familj för ytterligare en underbar påg att älska och göra allt för!!!!!!!!
kram Mormor

2012-11-14 @ 21:43:20
URL: http://margitohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com