God Morgon

Idag är en god morgon!
Har fått sova, alltså riktigt sova inatt. Wow, det var länge sen kan jag meddela. Var hos BM igår som sa att det var nära nu. Huvidet började fixera sig och jag har alla symptom för att förlossningen närmar sig. Vi får se när lillebror vill komma till oss. Igår sparkade han så tårarna sprutade på mej, jag var tvungen att ta panodil och duscha varmt för att härda ut att smärtor.
Idag är Milo tillbaka på dagis, jag ska plugga och vila och ladda...
 
Häromveckan var det ju babyshower och innan det var David o jag o Milo på saluhallen där vi fikade, sen blev det ponnyridning och godisregn för Milo:
 
 
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com