mocha coconut

Hej!
Har spelas den har laten pa radion hela tiden, fatta va bra den ar...piinint att det ar Justin Bieber bara...hehe men jag erkanner, han e bra!



En gang om dagen forsoker vi hinna med STarbucks godaste mocha coconut frappuccino:
Jag som har sant tur har kommit hit i ratt tid, det ar halva priset pa dessa godingar pa eftermiddagarna...perfa...


Solen har lyst hela tiden, varmen ar helt fenomenal och det kanns som man ar i en bastu...kvallarna ar som vara varmaste sommardagar...men nu ikvall har vi sandstorm...cooolt...vi har shoppat hela dagen och ar helt slut. Ska kaka kycklingsallad till middag och softa med Bart som snart kommer hem fran jobbet.

Ha en skon dag mina kara, pussar

Ps. Saknar mina killar sa mitt hjarta bloder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com