Hemma,Framme

Som Milo brukar säga när vi kommer hem till Viken=)
Yes, nu är jag hemma igen och resan har gått mycket bra. Vaknade dock 4 imorse och kunde inte somna om. Har käkat mackor med svensk ost, som jag saknat såå mycket samt druckit kaffe. Tänkte lägga in lite bilder under dagen. Här kommer en låt som spelades mycket i USA o påminner om vår tid där=) ">

LOVELOVELOVE

Det var så underbart att träffa Milo o David igen, Milo sa typ 1000 gånger igår hur mycket han älskade mig och fråga flera gånger om jag skulle åka igen. Nu lämnar jag aldrig mina killar igen...

Kommentarer
Postat av: Ida Petterson

awww..kan förstå att det har varit tomt utan dina killar :P vi får ses snart sis..:D efter mitt tentapluggande....tenta den 21...pussshaj<3

2012-05-16 @ 13:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com