Första frullen: american pancakes & Poolen

O så lite mellis ute:
Stolen som ni ser bakom Noah satt jag på o solade...ca 2 min, sen va man tvungen att gå in i skuggan...för att sedan gå ut o sola igen. Runt 40 grader stilla värme är jobbigt för en ovan...de var länge sen vi upplevde värme och sol.
På eftermiddagen tog vi en prommis till poolen, det var skapligt jobbigt att gå i ökenhettan kan jag lova...
De sköna dagarna vid poolen gjorde att semesterkänslan verkligen infann sig...Så underbart och skönt! Dessa minnen kommer stanna länge.

Kommentarer
Postat av: Ida Petterson

åhh vad kul det är att kolla på dina bilder från USA!! saknar Josse m familj nu ju....:(:( när får jag åka till USa.....aldrig.............

2012-05-21 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com