Börjar gilla

Jag börjar gilla den marina stilen. Kolla in det här rummet till Milo, sött va:



O vardagsrum:




Behöver förnya och förändra lite ibland, eller hur.

Idag har jag pluggat, fått 3 recensioner skriva, läst klart 1 bok och nu på kvällen träffade jag min kära vän Minna på väla, så mysigt vi hade det alltså. Tiden bara springer iväg när vi ses och det finns ingen hejd på allt vi har att prata om. Efter det lämnade jag en babymobil till Lina och sen blev det en prommis med Kenzo. Passade på att ringa en av mina äldsta vänner Jojo som berättade att de skulle till Sydafrika i helgen, härligt!
Har träffat och pratat med så härliga männsikor idag. Är så lyckligt lottad att ha dessa i mitt liv.

Godnattkram

Kommentarer
Postat av: moncan

jajamen...alltid kul med lite fornyelse o nya ideer :-)

hoppas du har det bra!!! njut i massor...

hors o stors pa skype nan dag nar du har tid - du kan ju ringa mej nu ju oxa :-)))))

kramar...

2012-03-27 @ 00:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com