Min fantastiska dag

Dagen idag var helt fantastisk. Jag vaknade i ottan som vanligt o gick upp o drack kaffe och åt frukostbullar. Pluggade lite o så kom Milo ner vid 9.30. Vi mös och sen lekte vi lite i hans rum. Solen var ju stekhet idag så efter ett tag tog vi oss (milo) ett dopp i poolen. Jag plaskade mest med fötterna. Sen lagade vi pannkakor tillsammans, Milo håller på att lära sig knäcka ägg själv. Han är jätteduktig i köket och får vara med mig när han vill. Efter det väckte vi David och bjöd på smarriga pannkakor. Han tog Milo till fågelparken och jag fick egentid. Vilade, pluggade och rensade rabatter...sen drog systrarna till Norra Hamnen, som jag älskar! Vi åt gott och sen tog vi i glass och tittade på folk. Patrik cyklade ner o joinade oss också. Sånna här fantastiska dagar minns man länge...


 









Snyggocarran....

Nu ska jag forstätta plugga o ta en kopp te.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com