En bättre värld

Utbildningen jag går har som vision att skapa en bättre värld. En sådan vision skapar mening och tillfredställelse. Om man bryter ner visionen till ngt mer konkret är det att så många människor som möjligt har ett bättre liv där de kan fungera och må bättre. Detta är målet med den mentala träningen. Att du och jag ska må bättre och få allt det vi vill ha! Ingenting är omöjligt men för att få detta bör man ha mål, tydliga och konkreta livsmål, projektmål och verksamhetsmål.
Jag kan intyga hur den mentala träningen har tagit mig mot mina framgångar. Tankens kraft är strakare än du tror.
Tänk bara på alla tävlingar jag vinner, det är otroligt egentligen fast väldigt enkelt=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com