Livet är skört

Brita, vår älskade brita har tyvärr lämnat oss. Världen har förlorat en otroligt stark personlighet. Tror aldrig jag kommer stöta på nån som Brita igen. Hon var livsnjutaren själv och var piggare än alla oss tillsammans. Jag minns hur hon såg fram emot vårt bröllop, hon förberedde sig i månader...så lycklig och glad jag är att vi fick ge Brita hennes sista stora fest. Som hon lös upp den dagen=) Britas närvaro kommer stanna hos oss länge. Jag ser henne så fort jag stänger ögonlocken och hör henne prata så fort det är tyst.
Jag tänker på Lasse och Mamma som har det otroligt jobbbigt nu...och på mina syskon som sörjer den farmor de aldrig haft...o såklart på Lasses pojkar. Vi gråter som om tårarna aldrig vill ta slut, Milo tröstar mig o säger...Brita i himlen nu mamma, Brita flyger som en pippi...nu ikväll när jag grät sa han, mamma inte gråta mer - Brita komma baka....
Livet är så skört och man vet aldrig när det tas ifrån en...nu står hennes lägenhet orörd sen julen...julklapparna som hon aldrig fick använda och allt annat i hennes hem som hon sparat på sig genom åren. Vi lånar bara våra saker, för när vi dör får vi ingenting ta med oss.
Tack för den här tiden Brita och tack för att du varit en sån inspiration för mig, jag kommer aldrig glömma dig!

Kommentarer
Postat av: Susanne

vilka fina ord om en underbar Brita.

Tänk så betydelsefull hon varit för oss alla

Hon fattas mig och jag vet inte hur jag skall komma över detta.

kramar Mamma

2012-01-18 @ 20:27:53
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Romina

Så himla vackra Ord Jenny, tänker på er. Hon va verkligen en underbart fin själ. Även om jag bara fick träffa henne ett par gånger<3

2012-01-18 @ 21:19:29
URL: http://www.romina.devote.se
Postat av: jenny

Gråter med er, tårarna rinner när jag läser dina fina ord.... Vilken fantastisk vacker bild på er två <3.

Styrkekramar till dig och hela din familj. Tänker på er.

<3 Jenny Westberg

2012-01-19 @ 08:28:55
Postat av: Ida

vilken underbar bild på er!!! jättefin!! saknaden e stor!!! <3

2012-01-19 @ 16:42:42
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com