Frulle, lurre

Yes då va det en ny dag med härligt besök som väntar. Har precis varit iväg till ICA o köpt en massa nyttigt gott som jag ska bjuda på. Imorse var Milo så söt, han låg på min mage o sa, nej inte ligga där...varför då sa jag, han bara: det låter så konstigt så gjorde han ett konstigt magljud med munnen...haha. Nu har jag precis visat Milo hur man målar med blyertspenna och sen suddar ut det man ritar, han är helt fashinerad. Supersöt e han när han sitter vid sitt skrivbord. Att vara blöjfri funkar bra, både när vi åker iväg o är hemma, Får se hur det går när vi får besök o annat att tänka på!? Nappen åkte också för ett tag sen, han frågar efter den ibland men det går över snabbt. Nya restriktioner från tandläkarn...2 år sen ska nappen bort=) Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com