Tradig

Idag har jag en dålig dag...har dock pluggat o fått en del gjort, men jag har så fruktansvärt ont att jag inte fattar hur jag ska palla med detta...hmmm. Svårt att gå och värk både här och där. Helgens spa är välbehövligt om man säger så. Humöret åker berg o dalbana och jag är nog mest ledsen för att jag inte orkar lika mycket med Milo som innan. Nu är det iallafall bara några veckor kvar till bebben kommer och vi längtar verkligen. Igår började jag på gravidyoga och det är så underbart att bara få rå om sig själv och bebben i ett par timmar. Tänk att jag har ett hjärta under mitt hjärta. Jag är ansvarig för att tänka positivt och äta rätt och ge mitt barn rätta förutsättningar för en fin start här hos oss!

Kommentarer
Postat av: Josse

Koooom igen sis, kaaaampa pa! Upp med hakan, blicka framat. Snaaart kommer lillkorven. Vi langtar ocksa som tokar efter honom, kan tanka att ni haller pa att spricka av nyfikenhet. Skont med yoga, bara for dig och lillen. Det ger sa mycket med yoga, man mar bra anda in i hjartat. Tank vad haftigt egentligen att fa vara kvinna och ha en san anknytning till alla mammor som har gjort denna underbara tjanst i moder jords namn. Love you i massor och skickar styrkekramar dina vagnar

2012-08-30 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com