Bomullsbröllop

Godmorgon kära du!
Igår firade jag och David 1-årig bröllopsdag. Det är ju egentligen imorgon den 20 augusti men eftersom David jobbar så valde vi att fira det igår istället. Eva och Uffe drog ju lotten att ordna firandet av vår första bröllopsdag och så här såg det ut:



Uffe agerade kock och Eva var nanny så vi fick vara barnlediga.




Fick en fin present av Eva & Uffe, hemlagad plommonmarmelad.







Maten var underbar och vi tackar ödmjukast för allt ert engagemang i att fira vår bröllopsdag!




Jag fick en hushållsassisten/bakmaskin av David eftersom jag bakar så mycket=) Någonting jag velat ha länge. David fick en bröllopsalbum av mig som jag scrappat=) Han ska även få välja ut en radiostyrd bil som han trånat efter i ett år...

Efter middagen åkte vi på en tur till Norra hamnen, tog en fika och sen avslutade vi kvällen med en bio...magic Mike!

Tack min älskade man för det här året och för en underbar kväll!




Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis till ett helt år av bara lycka.....

mor

2012-08-19 @ 14:16:22
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com