Tänder

Men oj vad hände med förra inlägget, försökte telefonblogga men den gick inget vidare...hmm
Imorse sa Milo världens gulligaste grej när vi borstade hans tänder:
-Mamma det här är mina mjölktänder, sen får jag andra tänder som mamma och pappa har! och så sa han, "det ska bli jättespännande att gå till dagis idag". Hur söööt får man bli egentligen. Han kan så mycket, vi brukar säga "Milo, du kan allt".

Idag ska jag sitta inne och plugga hela dagen, det regnar och är grått ute...riktigt höstväder. Om ca 20 dagar befinner jag mig i 35 gradiga värmde på andra sidan jordklotet, kan inte riktigt fatta det än, men vet att det kommer bli underbart!

Idag handlar skolan om delpersonligheter och det är riktigt intressant!

Ha en lovely dag kära!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så duktig han är och prata finaste Milo.

kramar från mormor

2012-04-11 @ 08:36:45
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com