HolaBandola

Hinner egentligen inte blogga...men det e lunch...snart ska jag iväg en sväng till vårdcentralen för att kolla mina lungor, troligtvis har jag fått astma...tar medicin nu som hjälper vilket e skönt. Annars går det bra för David i skolan, imorgon ska han ha grupparbete och nästa vecka drar de igång med fysiken. Mina studier går bra, dock är det ganska lugnt, e van att studera i högre tempo, ligger typ 3 kapitel före redan...hehe David säger att jag påminner om Monica i vänner, vilket e lite sant faktiskt. Nu blir det lite ägg o bacon för min del.

Kramkramjättebanan



Funderar på att klippa mig så här, va tror du?

Kommentarer
Postat av: Helena Winther

Hej Pluggis! Skönt att det går bra för er med studierna så här långt! Tror du skulle bli supersnygg i den frillan! Kram!

2011-09-14 @ 13:10:08
Postat av: Ida

ja det passar en mogen kvinna som du Jenny!!! gooo!!

2011-09-14 @ 13:24:58
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com