Helg fylld av loppisar

Gokväll kära du!
Så kul att just du tittar in till lilla mej=) Jag har ju tidigare skrivit om den vackra vägen på jobbet, tog en bild för ett tag sen och nu har det faktiskt blivit ännu finare...



Idag är det ju kanelbullens dag, det firades både på jobbet o hemma. Mysigt! Idag fick jag ett sånt sug efter att bli superduktig med maten, tycker jag redan är rätt så häslosam men nu menar jag riktigt "typ anna skipper" duktig. Bara ekologiskt o närodlat o helst vegitariskt. Ska börja läsa mer om det, en last jag har är den förbaskade cola lighten jag häller i mig. Nu håller jag iallafall på att vänja mig av med veckodrickandet. Så här såg iallafall mitt gottis ut häromdan:


I helgen hade vi loppisar, jag, mamma, Carran o Margit. Så mysigt hade vi, jag steg upp klockan 6 i lördags för att möta de andra, loppisen var i blå hallen i Höganäs:




Taggad=)



Söndagens loppis var HBG´s bakluckeloppis...Kände en slant men det roligaste var att få umgås med mina älskade systrar o mamma!

Nu ska jag pussa på min son och sen e det ju dax för desperata hemmafruar, förresten kolla in så fint det är när jag kör till jobbet på morgonen:



Sov Gott och glöm inte bort att du är värdefull<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com