Award

Jag har  fått en bloggaward av min kära mor!

För att ni skall få lära känna mig lite bättre kommer jag att svara på följande frågor.



Varför började du blogga?

För att Jag vill skriva ner allt som jag fick uppleva som gravid och mamma till lilla Pilosen!

Vilka bloggar följer du?

Många...Min älskade syster tarzansmamma.blogg.se, mamma: margitohlsson.blogg.se, Romina, Bella, Ida, Moncan, Veronica, saratilling.se, kusin Pia, magdalenagraaf.se, o en massa fler, Länkar en annan gång.


Favoritfäger?

Rost för tillfället

Favoritfilm?

Tjejen som föll överbord, asrolig film som jag sett 10000 ggr


Vilka länder drömmer du om att besöka?
 
Indien för att komma närmare yogan o dess kultur o såklart Usa o hälsa på Josse o England o hälsa på Moncan!

Krampåer, nu ska jag ut o gå, har 7000 steg att gå för att komma upp i mina steg till tävlingen vi har på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com