Blommor

Jag tänker på bröllopet hela tiden...tårtor, blommor, hår, bordsplacering....
Idag åkte jag o min kompis Manu o tittade på blommor till buketten...vi ska ju gifta oss på samma dag så det är super, har alltid 10000 saker att prata om. Har även bestämt oss för tårta, en liten överraskning kommer det bli=) Jag gillar inte att ha det som alla andra. Blommorna har vi nu bestämt oss för...David la sista rösten på en superfin bukett så den får det bli. Håret har jag nog också bestämt mig för=)
Iallfall så är man ju rädd att saker o ting ska gå fel. Drömmer om att gästerna kommer för tidigt och att jag inte har sminkat mig eller glömt att beställa maten så alla står hungriga o väntar...Fast kolla in den här, cheeeses så pinigt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com