Jag har så tuuuur

Gomorron!
Underbart väder idag, lr hur! Vi sov hos mammi och har suttit ute 1 timme på framsidan och ätit frulle. Milo springer runt o vattnar blommor. De gick även ut med Enya och när det kom tillbaka hade Milo plockat en fin sommarbukett.

Igår var vi ju på Väla och jag hittade så fiiina underkläder till bröllopet, i den finaste affären, jag har sån tuur! Sen hittade vi ett par skor till mig som jag nog ska köpa idag samt Davids kostym som vi förhoppningsvis ska köpa idag på Malmströms. Vi har sån tuuuur alltså! Hittar allt vi vill ha. Känner ni igen det, Maria Montazami säger ju alltid så! Nu tänker jag att jag också har tur i mycket och säger så hela tiden, blir lixom en rolig affirmation och goda tankar drar till sig goda saker. Bra va=))

Önskar dig en fab dag!



Kramar i o massor

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har flyt syster! Tack for att du sprider gladje pa din vag! Love ya

2011-07-19 @ 22:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com