Halvmilen

Heej!
Är så chockad över allt elände som händer i världen, ryser i hela kroppen när jag läser vad som hänt i Oslo, ber för dom drabbade ikväll!
Annars har vi haft en bra dag, va hos mammi o c/o för att fixa en grej inför bröllopet med glömde grejerna hemma så det blev inget. Vi tog en tur o letade sniglar och hittade en stor som Milo blev impad av=) Sen tog vi en tur till Ålabodarna för att fika och njuta av havet, vi hann inte mer än beställa förrens det började spöregna, tur att Linas mamma var så snäll o lät oss vänta ut regnet i hennes kiosk=)
Sen åkte vi hem o mös lite med Daddy som sovit efter nattjobbet. Vid 16 drog jag iväg till friskis, blev en härlig löptur på 5 km sen styrketräning på det. Lagom mör i kroppen är jag nu! Beställde hem sushi och lite annat gott till middag så satt vi ute o åt på altanen, tokvarmt var det då vill jag lova. Undrar om det blir åska ikväll??
Alltså igår var vi på Ikea och köpte lite nya grejer till Pilosens rum, behövdes verkligen. Har liksom sett helrörigt ut i hans rum, kolla själv före och efter bilderna:
Blev jättebra, ska ta fler bildern sen på hela rummet. Nu ska vi mysa med lite popcorn o gottis, by the way, en gång när jag åt sånna indianpopcorn fick jag en mask på, vit lång var den. Asäckligt, har lovat mig själv att inte äta dom igen men nu när David köpt hem måste jag nog smaka ändå.
Ha en skön kväll o pussa dom du tycker om en extra gång!

Kommentarer
Postat av: susanne

TAck för en tur till Ålabodarna.

Vad fint Milos rum blev.

Vi ses och hälsa Milo och David

kram mamma

2011-07-23 @ 09:06:26
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com