Festival i stan

I helgen har det varit Helsingborgsfestival o jag var inne 2 av de 3 dagarna, var inte direkt ensam om man säger så, apmycket filk!! Första dagen var jag inne själv med syskonen mfl och i fredags var jag o Milo inne, David va hemma o sov eftersom han skulle jobba!
I stadsparken var det superskoj, jag började lipa eftersom volentärer delade ut vatten till alla så det inte skulle bli så mycket fylla, så fint lixom. Fylla blev det nog ändå för många...
Tog oss en matbit!
Milo ville rida men när hästen kom sa han, Nej mamma, nej....
Han såg en motorcykel bakom hästen o sa, brum brum mamma!
Robins kärleksförklaring till Ida, tandpetare R <3 I....naaw så sött!
buffalowings!
Sen började det regna så vi drog upp till Carran istället innan vi åkte hem till Daddi!
Nu är det David o Jenny tid, LOVE U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com