Vad gör dig lycklig?

Hola!
Idag har varit en rolig dag...först kalas för Simon och Robin, Grattis=) Sen tjejmiddag hos Jenny...nice va det vill jag lova. Så härligt att skratta, det gör mig lycklig. Häromdagen låg jag o Romina o snackade om vad som gör oss lyckliga. Det är en ganska svår fråga som tål att tänkas på, så jag uppmanar dig att börja skriva ner vad som gör dig lycklig och skatta sedan din lyckokänsla, på så sätt blir du mer medveten som i sin tur bidrar till ett lyckligt liv!
Till helgen ska vi på SPA och ta hand om varandra, träna, och äta god mat! Det gör mig lycklig.
Kram min vän

Kommentarer
Postat av: Helena Winther

...och så åt du lunch i Hyllingehålan också, inte att förglömma! Ditt besök gjorde iaf mig lite lyckligare..:) Njut av helgen min vän! Kram

2011-02-11 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com