Jag spyr

Kenzo har tydligen mått dåligt idag för rätt var det var så hade han spytt ner hela soffan och det luktade apa. Why??? Hoppas det går att tvätta bort- annars måste vi ta bort tyget och lämna in det på kemtvätt. Nästa gång vi köper soffa blir skinn vill jag lova. Har redan sett ut den här:
KARLSTAD Schäslong, påbyggnadsdel vit Bredd: 80 cm Djup: 160 cm Höjd: 80 cm Sitshöjd: 45 cm
Annars e det sisådär med oss. Både jag o Milo e dåliga i magen och så Kenzo då såklart...Önskar dig en underbar fredag med en massa mys!

Kommentarer
Postat av: susanne

Krya på er allihopa.

skinn är bara att torka av

ha det gott kram mamma

2011-02-05 @ 09:32:16
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: carran

pi säger jag bara, släng soffan i papperskorgen;)

2011-02-05 @ 17:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com