Jaha....fortfarande förkyld

Fast ngt bättre. Käkar en massa hälsokost piller och Ben & Jerrys glass o hoppas jag snart blir frisk! Har dock gått ner 1 kg så ny sitter kanske klänningen bättre.
Har fått några bridezillaryck o lämnat tebaka klänningen för en ny check up...allt va bra o de sa att jag inte var den första o inte den sista som har nerverna utanpå veckan innan bröllopet. Jag fick för mig att den var för lång o stor öer bysten...allt var dock som det skulle. Sen så har David fått åka in med ringarna för jag hittade något ludd under en diamant som de nu ska ta bort. De lovade oss ringarna senast fredag...jaja vem har sagt att det ska va lugnt innan bröllopet. Folk hjälper oss med allt möjligt o jag är säker på att lördagen kommer bli underbar, så länge vi har nära och kära omkring oss. Tänk er, alla vi älskar kommer vara samlade på samma ställe=)
Puss på er

Kommentarer
Postat av: susanne

Du är snart frisk och allt kommer att gå galant.

kramar mamma

2011-08-17 @ 09:00:29
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com