Här vill vi bo

Förra  veckan var vi på den underbara ön Ven. Alltså innan vi åkte dit kände jag bara att vi kommer att flytta dit. Jag har varit där flera gånger innan men aldrig med David. Så här såg det ut:
Båtresan tog 40 min och Milo var inte stilla mer än några sekunder...
Jag passade på att sola lite=)
På Ven hyrde vi såklart cyklar o tog oss runt ön, sååå mysigt vi hade det och såån tur med vädret. Hörde hur det åskade i Sverige och såg regnet i Danmark men på oss lyste solen...vi har sån TUR!
"Här vill ja bo"
Uppförsbackarna var lite jobbiga tyckte David som hade all packning o Milo på sin cykel...(bara för hans cykel hade cykelkorg o han ville köra Milo).
I farten tog jag denna coola bild=)
Sen stannade vi till på en mysigt fika och åt lite innan färden gick hemåt...
De hade loppis i ladan oxå...
David hittade en ny polare=)
De hade ingen meny utan sa att de ändrar sig från dag till dag...charmigt va!
Milo vill inte va med på kort...blundar eller vänder bort huvudet...
Våfflorna var gudomliga...det ser ut som om jag bara åt ost, men under osten och den goda rabarbermarmeladen låg världens godaste danska rågbröd...mums!
Väl hemma avsmakade vi bröllopsbubblet och bjöd syrrorna på grillat! Vilken trevlig dag vi hade!

Kommentarer
Postat av: susanne

Underbara och rogivande bilder ni tagit.

Ven är underbar så är det bara

kram mamma

2011-08-07 @ 19:50:23
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com