Trött efter jobbet & stolt

Gokväll!
Har haft en tuff dag på jobbet...det e sjukt så mycket möten jag sitter i. Flera timmar om dagen asså=// Känns som om man e tillbaka i skolan och sitter på föreläsningar. Lär mig mycket iallafall. I dag när jag kom hem från jobbet va jag så trött o hade sjukt mycket huvuvärk...försökte dock ta tillvara på tiden och tog en prommis med Kenzo o Milo, sen slappade vi i soffan:
O så här fin var vår utsikt=)
Milo tycker det e jättekul att dra ut alla mina kontokort i plånboke=)
När jag skulle in o lägga mig i sängen för att blogga lite gick jag förbi mitt diplom från skolan...e faktiskt jättestolt över min utbildning och var den har tagit mig:
Fil.Kand i psykologi...4 år på universitet...yeees
By the way så älskar jag att plugga och skulle kunna tänka mig att plugga hela livet, har en hemlig dröm att bli läkare och jurist! Kanske i nästa liv.
Imorgon ska vi med avdelningen på konferens...ligger fint vid havet och så hoppas jag på en massa god mat. Ska bli kul. O fredagen ska jag hänga med familjen, har tagit ledigt. Nice!!
Ok min vän, sov gott...bye

Kommentarer
Postat av: Ida

Stolt! för du e så bra!!

2010-09-23 @ 13:46:10
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: susanne

Stolt mamma och mormor

kram

2010-09-25 @ 20:01:00
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com