Sötnosar, fika & roligt sällskap

Idag tog jag ledigt från jobbet...ville hänga med min söta systeryster, Nois och min fina familj. Skönt att sova länge o bara mysa tänkte jag...hihi, Milo väckte oss vid 6 o vid halv 7 var alla vakna=) Vi drack kaffe och åt frulle och sen fick barnen busa och dansa:
Spelade Elmosong som de älskar=)
Sen åkte vi till Minna & Mayla som bestämt och fikade och snackade skit=))
Som tur va hade Minna 2 barnstolar...perre!
Mums...förresten så jag har gått ner 4 kg nu=) skönt
Underbara lilla Mayla!
Kommer du ihåg att jag skrev ett inlägg om söt tvätt i maj...precis innan jos flyttade...så här såg pojkarna ut då...
Och idag ser de ut så här:
Puss på dej kussebusse!
Så här roligt sällskap har jag just nu:
Näe nu ska vi kolla på film...imorrn blir det jobb igen o sen e det HELG!
POSS

Kommentarer
Postat av: Ida

roligt sällskap du har..;P



fint hår förresten!! e megasugen på ett besök hos jenna snart... som josse hade jag nog velat ha ;) chokladbrunt!!

2010-09-10 @ 11:09:46
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com