Prommis o sånt

Hola!
Nu det kväller och jag o jos sitter o flabbar. David e trött och har redan gått o lagt sig. De var på busfabriken idag med familjen Winther och några vänner till dom. Idag har det varit roligt på jobbet, har jobbat med en engelsk konsult som jag kommer samarbeta med en hel del framöver. Jag känner att jag utvecklas på jobbet och växer med alla nya uppgifter!
Efter jobbet tog jag o Jos kidsen på en prommis:
Är så glad över att ha min älskade syster på besök. Guva jag har saknat henne (o Nois såklart...+bartan)
Nois är så glad i David:
Puss uncle David
Puss daddy!
Sov Gott vännen min

Kommentarer
Postat av: Ida

åhh vad kul o se att du bloggat lite :D fina bilder på killarna!!

2010-09-17 @ 13:52:27
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com