Gonatt

Hej min vän!
Asså jag e så trött o pallar inte blogga så mycket. Har bara lite fina bilder att dela med mig av.
Idag har David & Milo haft sin första playdate med Zelma o Robert. Det fikades o busade och va jag förstod va  det mycket trevligt. Ett äldre par hade kommenterat dom på mommas. Guuuuså underbart med pappor som är hemma, på min tid var det oacceptabelt....typ så sa hon!
Iallafall så händer det en massa på jobbet, nya ansvarsområden och en ny tjänst faktiskt, mycket roligt!
Här kommer bilderna:
Sötnöte gosar med Tiger...Vi försöker hinna gosa varje morgon innan jobbet...
Vi sjunger & dansar med MIlo typ 100 gånger om dagen...
I söndags var familjen Winther här och då passade barnen på att gosa...vi åt även våfflor med sylt o grädde, yammi!
Idag köpte jag en bukett solrosor till min kära David som e så duktig med hem och Milo då jag jobbar, I love You D!
Ikväll har Carran varit här o förgyllt vår kväll, vi åt god mat och tog en prommis tillsammans!
Förresten så väger jag nu 61.4 kg, när jag började med LCHF vägde jag 64.9 kg och detta har jag gjjort enbart genom att lägga om kosten...tyvärr ingen träning (bara nån enstaka gång). Nu börjar jag känna mig fin=)
Gonattkram på dej!

Kommentarer
Postat av: moncan

tihi...skulle kunna va syskon som ligger breve varann o gosar...guuuu sa lika de ar!!! hoppas allt ar bra. hors snart. kramar...

2010-09-03 @ 07:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com