Gomorron

Jag har gått till en massör i 3 veckor nu. Verkligen underbart att få hjälp med ryggen...men nu har jag fått ont i ryggen igen och hoppas verkligen inte att det blir ryggskott.
I går ringde David mig på jobbet o sa att han fått magsjukan...blää tänkte jag o fick åka hem tidigare...lämnade sjuklingen hemma o åkte till Ikea...efter att David fått sova ett antal timmar blev han bättre och nu så verkar han vara frisk. Än så länge har vi andra klarat oss. Milo o Nois har dock varit lite dåliga i magen.
Har glömt o berätta att vi fått en fin marmelad av Eva & Uffe...tror det va morot, apelsin o  citron! Tack för det. Älskar hemmalagat=)
Önskar dig en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com