Bygga hus?

Hej min vän!
Blir så trött på mig själv...att jag inte får nåt gjort på kvällarna...vill lixom känna att jag får ut nåt av kvällarna...vill inte bara sova, arbeta och sova...typ. Så min tanke är att jag ska komma igång med powerwalks varje kväll, en timme när Milo lagt sig. Sen ska jag fixa med kort och organisera lite...o så läsa. Det är 3 roliga grejer jag ska ta tag i.
På jobbet går dt bra, en massa nya grejer och tuffa utmaningar=) Man e ganska seg när man kommer hem. Vi letar febrilt efter ett hus, vill så gärna flytta till nåt eget. I helgen va jag på husvisning och blev sugen på att bygga nytt hus...ett sånt här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com