Yees

Nu e jag tebax. Nåt hände med våra datorer...de pajade, kan vara nåt fel med elledningarna...men det är under utredning i allafall. Har nu köpt en dator via jobbet som David ska få ha som sin egen "pluggdator".
Han läser just nu på komvux med ett långsiktigt mål att bli ingenjör. Stolt är jag över honom. 

Annars har jag jobbat i dag...som vanligt, hade ett arbetsmöte/fika som var mycket trevligt! 

När jag kom hem tog jag med Milo o Kenzo på en prommis så David fick plugga...Milo ska dra vagnen själv, eller ska han hålla Kenzo själv. Han vägrar sitta i vagnen, han är ju lixom stor nu=))

Ringen min blev klar idag, så nuhar vi likadan förlovningsringar som passar fint!

Må så gott min vän, 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com