En award av mamma

Igår fick jag en award från MAMMA den innebar att jag skulle  visa en favoritbild och berätta tre saker som ligger mig varmt om hjärtat.
Den här bilden symboliserar så mycket kärlek. Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad som har det som bra. Allt jag någonsin drömt om har jag fått i mitt liv. Varje dag tackar jag för min fiiina familj. Underbara David och lilla älskade MiloPilo, vi vaknar med ett leende och somnar med ett leende.
Så nummer 1 är såklart min underbara lilla familj samt min underbara stora familj, mamma, pappa o alla syskon. Ni betyder allt för mig och jag är så tacksam för att jag fått er som familjemedlemmar. Vi pratar och ses ofta och ni är alla mina bästa vänner! Älskar er!
Nummer 2 är faktiskt min hälsa. Har börjat fundera på hur lyckligt lottad jag är som är frisk. Att ta vara på sin kropp, ge den rätt näring och motion och inte minst ta hand om sitt inre. Man vet aldrig när en sjukdom kan komma och förändra allt. Kanske det har att göra med åldern, men ibland får jag sån ångest när jag tänker på att jag kan bli drabbad av nåt och tvingas lämna Milo...usch vill inte ens skriva det...men iallafall är jag otroligt glad över att få vara frisk!
Nummer 3 är Viken. Jag älskar Viken och har aldrig trivts nån annan stans så bra som här. Varje dag när jag kommer hem från jobbet slås jag av den vackra utsikten vid Domsten och hela vägen hem. Det luktar hav och salt. Alla vackra promenader jag tagit vid havet. Vill aldrig flytta härifrån, love it!
Fyra stycken som jag skulle vilja skicka denna award vidare till är:

Min underbara väninna Minna som alltid är glad och är en fantastisk mamma till sina 2 fina döttrar!
Glada Bella som är mammaledig och är hemma med lilla Nova. Hon e en superduktig tjej som fixar allt hon ger sig an!
Romina, Davids söta syster som alltid har ett leende på läpparna och kämpar på med sina studier. Hon ställer alltid upp för alla. Du kommer gå långt Romina!
Davids storasyster Veronika, jag vill ge dej denna för jag tycker så mycket om dig. Du kämpar på med jobb, familj och allt annat och fixar det superbra! Grattis önskar jag dig oxå i förskott eftersom jag inte kan komma med på lördag.
KramKram

Kommentarer
Postat av: bella

tack söta lilla du..det värmde gott om hjärtat.

2010-10-28 @ 21:38:21
Postat av: susanne

Sötaste Milor, Jenny och David som finns

Ni är en sådana fin familj

kramar Mormor

2010-10-30 @ 21:45:26
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com