Carran

Carran & Jens va här ikväll...Milo älskar dom o kallar Carran för kakka. Jens o Milo busade o Milo skrattade som aldrig förr. Vi provade även den nya overallen:
Milo ler när han ser sig själv i spegeln!
Suddig bild men bra reflexer iallafall!
När jag kom hem från jobbet hade mina pojkar städat, tvätta och fixat mat=) Så vi tog en prommis tillsammans o njöt av solen, milo ska hålla Kenzo när vi är ute:
O så fick han låna mina vantar:
Har jag förresten visat den fina 1 års dopgåvan vi fick av Vikens kyrka:
Milo fick ett dopljus och en barnskiva av prästen som kom hem o lämnade detta=) De kommer varje år på dopdagen med gåvor!
Sov Gott min vän!

Kommentarer
Postat av: Carran

Tack för fikastunden, alltid lika trevligt..synd jag inte kan säga detsamma om bilden på mig..haha

2010-10-26 @ 23:09:22
Postat av: susanne

Vilken fin overall och vad duktig Milo är som håller i Kenzo

Oj vilket fint besök ni hade också.

kramar Mamma

2010-10-27 @ 19:15:03
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com